Eerste boxershort €10,-

Eerste paar sokken €5,-

Maandelijks opzegbaar

Voor mannen en vrouwen

Neem abonnement

Veelgestelde vragen

Heb je vragen over bijvoorbeeld onze producten, merken of abonnementen? Wij beantwoorden ze uiteraard graag. Kijk eerst even bij de veelgestelde vragen, want wellicht is jouw vraag vaker gesteld en vind je de informatie die je nodig hebt op deze pagina!

Ja, ik wil een abonnement!

Wanneer ontvang ik mijn sokken of ondergoed?

De eerste sokken of boxershort na het bestellen van je abonnement zullen altijd dezelfde of de eerst volgende werkdag worden verzonden.
De volgende levering ontvang je rond de 25e van de maand. Ben je niet thuis op een bezorgdag? Geen probleem, je sokken of boxershort passen door de brievenbus.

Wat zijn de verzendkosten?

Die zijn er niet! Onze prijzen zijn all-in, dat wil zeggen dat er nooit verborgen of extra kosten zijn. Bekijk hier alle prijzen.

Kan ik ook los ondergoed of sokken kopen?

Ja zeker, voor ondergoed kun je terecht op de website van deonderbroekenbaas.nl. Voor sokken kun je terecht op de website van desokkenbaas.nl

Kan ik meerdere abonnementen nemen?

Dat kan, je kunt combineren, meerdere items per maand nemen, maar let wel! 2 of meer onderbroeken per maand is best veel, denk dus goed na of je er wel zoveel nodig hebt.

Krijg ik elke maand een nieuwe of kan het ook per 2 of 3 maanden

Wat jij wil! Je kunt bij ons kiezen tussen eens per maand, eens per 2 maanden of eens per 3 maanden. Zo ontvang je dus 4 keer, 6 keer of 12 keer per jaar een nieuwe boxershort of paar sokken. En natuurlijk kun je ook kiezen voor meer dan één per maand.

Wat is de opzegtermijn?

Die is er niet! Wij zijn overtuigd van onze producten en diensten en vinden dat het een cadeautje moet zijn voor jezelf of een ander. Heb je er genoeg (van) of welke andere reden er dan ook maar mag zijn. Opzeggen kan altijd en per direct.

Hoe kan ik opzeggen?

Dat kan heel simpel door hier te klikken.

Hoe kan ik mijn abonnement wijzigen?

Dat kan heel simpel door hier te klikken.

Ik heb de verkeerde maat besteld, wat nu?

Geen probleem, geef hier de juiste maat door en we passen het direct aan in je abonnement.

Ik wil het bestelde product toch niet houden, wat nu?

Dat lossen we graag voor je op, mits je het ondergoed nog niet hebt gedragen! U heeft een afkoelingsperiode van 14 dagen om zonder opgaaf van redenen het product te retourneren, ingaande op de dag van ontvangst van het product. U heeft vanaf het moment van de retourmelding nog 14 dagen de tijd om het product terug te zenden. Het product kan alleen ongebruikt en, indien mogelijk, in originele verpakking geretourneerd worden. Voor het retourneren van de bestelling zijn de retourkosten voor uw rekening. Wij zullen het bedrag binnen 14 dagen crediteren. Neem contact met ons op voor de procedure.

Op welke dag incasseren jullie de maandtermijn?

De incassodatum is altijd rond de 1e van de maand. Je ontvangt je boxershort altijd rond de 25e van dezelfde maand.

Ik vind jullie geweldig, kan ik een recensie achter laten?

Zeker kun je dat! Graag zelfs! Wij proberen zo goed mogelijk jou te ontlasten en je altijd tijdig te voorzien van een nieuwe boxershort, als je ons wilt belonen met een positieve recensie, graag! Wij maken gebruik van het onafhankelijke platform van KiyOh > klik!

Ik heb een klacht!

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
TIJDVOOREENNIEUWE.NL
Groenestraat 294
6531JC Nijmegen
E: info@tijdvooreennieuwe.nl
KVK: 09204913

Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar tijdvooreennieuwe.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Staat je vraag er niet tussen?